خوشحال کردن – لطفاً مشاهده آموزشی ویدئو

خوشحال کردن – لطفاً: مشاهده آموزشی ویدئو نمایش موزیک فارسی طراحی شماره آموزش مجموعه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات سناریوی ایتالیایی اخراج کشور عزیزمان ایران از جام جهانی روسیه

    «ایران باید از جام جهانی روسیه محروم شود.» این خبری است که این روزها ایتالیایی‌ها را سر ذوق آورده و رسانه‌های این کشور مدام در حال مخابره‌ آن هستند.

    سناریوی ایتالیایی اخراج کشور عزیزمان ایران از جام جهانی روسیه

    سناریوی ایتالیایی اخراج کشور عزیزمان ایران از جام جهانی روسیه

    عبارات مهم : ایران

    «ایران باید از جام جهانی روسیه محروم شود.» این خبری است که این روزها ایتالیایی ها را سر ذوق آورده و رسانه های این کشور مدام در حال مخابره آن هستند.

    به گزارش ایسنا، روزنامه شرق با این مقدمه نوشت: «ماجرا از این قرار است که بعد از گفت وگوی مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی با روزنامه «ال پائیس» اسپانیا، حالا ایتالیایی ها وارد میدان شده است اند و خبر از «دخالت دولت در امور فوتبال در ایران» داده اند. معتبرترین رسانه ایتالیایی که این عنوان را مطرح کرده «کوریره دلا سرا» هست. کوریره دلا سرا که یکی از مشهورترین روزنامه های ایتالیا هم هست، در سایت خبری اش گزارشی با عنوان «هیچ بازی ملی جهت بازیکنی که اصولگراها را به چالش کشید» نوشته و در آن به صحبت های مسعود شجاعی اشاره کرده است.

    سناریوی ایتالیایی اخراج کشور عزیزمان ایران از جام جهانی روسیه

    دلا سرا می نویسد: «شجاعی بعد از بازی با تیم پانیونیوس برابر مکابی اسرائیل در مسابقه های لیگ اروپا، دیگر به تیم ملی کشورش دعوت نشد. او و حاج صفی دو بازیکن ایرانی بودند که بعد از ٣٨ سال جهت نخستین بار برابر رقیبی از اسرائیل به میدان رفتند. با این حال حاج صفی خیلی سریع در صفحه اینستاگرامش عذرخواهی کرد و به تیم ملی برگشت ولی کار جهت مسعود شجاعی سخت شد، چون اصولگراها در کشور عزیزمان ایران دل خوشی از او ندارند. مسعود پیش تر راجع به فساد در فوتبال کشور عزیزمان ایران صحبت کرده بود و قبل از آن در سال ٢٠٠٩ هم از اعتراضات مردمی در کشور عزیزمان ایران حمایت کرده بود. به همین علت آنها نمی خواهند این بازیکن به تیم ملی دعوت شود. حالا سؤال اینجاست که اگر این دعوت نشدن دخالت دولت و سیاست در فوتبال نیست، بعد چه معنایی می تواند داشته باشد. اگر فیفا به این امور پیگیری کند، کشور عزیزمان ایران احتمالا از جام جهانی کنار گذاشته می شود.»

    ایتالیا به جای کشور عزیزمان ایران به جام جهانی می رود!

    این گزارش کوریره دلا سرا بازتاب بسیار زیادی در دیگر رسانه های ایتالیا داشته؛ هر چند هیچ رسانه ای معروف تر از کوریره دلا سرا به این عنوان نپرداخته هست. با این حال سایت «فوتبال تودی» ایتالیا گزارش مفصل تری در این باره رفته و به طور مشخص خواسته فیفا، کشور عزیزمان ایران را از حضور در جام جهانی روسیه محروم کند. این سایت در گزارشش می نویسد: «ممکن است ایران، کشوری که به عنوان دومین تیم به جام جهانی افزایش کرده، از این مسابقه ها کنار برود و شانس ایتالیا جهت حضور در جام جهانی زیاد شود.

    «ایران باید از جام جهانی روسیه محروم شود.» این خبری است که این روزها ایتالیایی‌ها را سر ذوق آورده و رسانه‌های این کشور مدام در حال مخابره‌ آن هستند.

    مسعود شجاعی، کاپیتان این تیم به دلایل سیاسی از تیم ملی بیرون مانده و کی روش، سرمربی ایران، او را دعوت نکرده هست. البته ایرانی ها معتقدند این دعوت نشدن فنی است ولی خیلی ها می دانند که مسعود بعد از بازی با نماینده اسرائیل در لیگ اروپا دیگر به تیم ملی کشور عزیزمان ایران دعوت نشده هست. از این گذشته باید صحبت های محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش کشور عزیزمان ایران را هم در نظر گرفت که گفته بازیکنان ایرانی ای که برابر رقیب اسرائیلی به میدان رفته اند، به هیچ وجه به تیم ملی دعوت نمی شوند. این مصداق کامل دخالت دولت در فوتبال است.

    البته مسعود شجاعی چند وقت پیش با آقای روحانی، مدیر جمهور ایران، راجع به ورود زنان به ورزشگاه ها هم صحبت کرده هست، چون کشور عزیزمان ایران کشوری است که به زنان اجازه ورود به ورزشگاه را نمی دهد. حالا آیا فیفا که خودش به طور صریح عنوان می کند دخالت سیاست در فوتبال را برنمی تابد و کشورهایی را که این اصل را رعایت نمی کنند، از انجام هر رقابتی که زیر نظر این نهاد برگزار شود، محروم می کند، حاضر است کشور عزیزمان ایران را از جام جهانی کنار براند؟» در ادامه این گزارش عنوان شده است که در صورت محرومیت کشور عزیزمان ایران از جام جهانی، این ایتالیا است که به جای این کشور راهی جام جهانی می شود: «فیفا به طور صریح عنوان کرده اگر هر کشوری به هر علت از جام جهانی کنار برود، کمیته اجرائی این نهاد می تواند خودش یک تیم را به جام جهانی ببرد. جهت فیفا هم طبیعتا تیمی بهتر از ایتالیا پیدا نمی شود.» مشابه این گزارش را چند سایت دیگر در ایتالیا کار کرده اند که البته چندان آشنا شده است نیستند.

    آیا کشور عزیزمان ایران از جام جهانی محروم می شود؟

    سناریوی ایتالیایی اخراج کشور عزیزمان ایران از جام جهانی روسیه

    حالا که ایتالیایی ها به عنوان محرومیت کشور عزیزمان ایران از جام جهانی دامن زده اند، باید به طور مشخص تری این عنوان را بررسی کرد. در نگاه کلی باید به این سؤال پاسخ منفی داد، چون به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده که علت دعوت نشدن مسعود به تیم ملی سیاسی هست. فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران این عنوان را فنی و بنا بر تصمیم کارلوس کی روش عنوان کرده هست. از این گذشته، موضوعی که برگ برنده کشور عزیزمان ایران در این عنوان هست، احسان حاج صفی هست؛ بازیکنی که به همراه مسعود در پانیونیوس برابر مکابی به میدان رفت ولی حالا در تیم ملی کشور عزیزمان ایران حضور دارد.

    اگر قرار به برخورد سیاسی بود، باید احسان حاج صفی هم از تیم کنار می رفت. با این حال هنوز موضوعی که داستان را حاد می کند، صحبت های داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش هست. چون هر چه باشد این صحبت ها از زبان مقامی تقریبا رسمی مطرح شده است و عواقب مشکل می تواند داشته باشد. با این حال در مجموع و به دلایلی که در اوج عنوان شد، سخت است فیفا دعوت نشدن مسعود شجاعی بر تیم ملی را سیاسی تلقی کند؛ مگر این که کی روش یا یکی از اعضای فدراسیون فوتبال بر این عنوان صحه بگذارند.

    «ایران باید از جام جهانی روسیه محروم شود.» این خبری است که این روزها ایتالیایی‌ها را سر ذوق آورده و رسانه‌های این کشور مدام در حال مخابره‌ آن هستند.

    سومین تلاش ایتالیایی ها

    ایران سومین کشوری است که ایتالیا روی آن «زوم» می کند! پیش از این دو کشور دیگر هم بودند که ایتالیا را امیدوار کرده بودند. این کشور که در پلی آف مسابقه های انتخابی جام جهانی به سوئد باخت و از رسیدن به جام جهانی روسیه بازماند، نخستین بار روی پرو دست گذاشت؛ کشوری که دستخوش عوض کردن و تحول در عرصه سیاسی شد و قانونی وضع شد که همه فدراسیون ها باید با دولت و مسئولان تازه همکاری کنند. ایتالیا با استناد به همین لایحه از فیفا درخواست خروج پرو از جام جهانی را کرد و اعتقاد داشت این قانون جدید، دخالت صریح دولت در فوتبال است.

    بعد از پرو نوبت به اسپانیا رسید؛ یکی از مطرح ترین کشورهای اروپایی! ماجرای اسپانیا کمی هم جدی بود، چون بعد از برکناری مدیر فدراسیون فوتبال این کشور به علت فساد، فیفا نامه ای به مسئولان اسپانیایی نوشت و آنها را ترساندن به اخراج از جام جهانی کرد. فیفا در نامه اش متذکر شده است بود که مدیر تازه باید طبق فرایند آزاد گزینش شود و دست نشانده دولت نباشد. ایتالیایی ها هم تلاش زیادی کردند از این نامه فیفا به اسپانیا به نفع خودشان استفاده کنند که موفقیتی به دست نیاورده اند. فعلا کشور عزیزمان ایران سومین تلاش این کشور اروپایی است که با بحث یکسان «دخالت دولت در فوتبال» به دنبال محرومیتش از جام جهانی است.»

    سناریوی ایتالیایی اخراج کشور عزیزمان ایران از جام جهانی روسیه

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | فوتبال | ایتالیا | ایتالیا | جام جهانی | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار