خوشحال کردن – لطفاً مشاهده آموزشی ویدئو

خوشحال کردن – لطفاً: مشاهده آموزشی ویدئو نمایش موزیک فارسی طراحی شماره آموزش مجموعه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی وام تنها ۲۶ درصد قیمت منزل را پوشش می‌دهد

    در حال حاضر با توجه به میانگین قیمت مسکن، تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی زوجین حدود ۲۶ درصد قیمت یک واحد ۶۰ متری را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پوشش می دهد.&nbs

    وام تنها ۲۶ درصد قیمت منزل را پوشش می‌دهد

    وام تنها ۲۶ درصد قیمت منزل را پوشش می دهد

    عبارات مهم : ایران

    در حال حاضر با توجه به میانگین قیمت مسکن، تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی زوجین حدود ۲۶ درصد قیمت یک واحد ۶۰ متری را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پوشش می دهد.

    به گزارش ایسنا، هم اکنون میانگین قیمت مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شش میلیون و ۹۷۰ هزار تومان هست. بعد از جهش قیمت مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که از ابتدای امسال شروع شد و در تیرماه به ۵۴ درصد زیاد کردن نسبت به ماه مشابه سال قبل رسید، شاید انتظار متقاضیان این باشد که رقم تسهیلات نیز زیاد کردن پیدا کند؛ موضوعی که بر اساس شواهد، با توجه به کمبود منابع بانکی و عدم توان طرف تقاضا در پرداخت تسهیلات، فعلا در دستور کار قرار ندارد.

    تا قبل از رشد شدید قیمت مسکن که از حدود ۸ ماه قبل روند تدریجی آن شروع شد، سقف تسهیلات مسکن به طور میانگین حدود ۵۰ درصد قیمت یک منزل ۶۰ متری را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پوشش می داد، ولی هم اکنون این رقم به حدود ۲۶ درصد یک واحد ۶۰ متری در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تنزل یافته هست. در این شرایط زیاد کردن رقم تسهیلات نیز نمی تواند موثر باشد. از سوی دیگر دو عنوان راباید در نظر گرفت؛ یکی اینکه چنین منابعی در اختیار سیستم بانکی قرار ندارد و از سوی دیگر در تخصیص داده شده است وام باید قدرت پرداخت خانوارها را نیز در نظر گرفت. هم اکنون اقساط وام ۱۶۰ میلیون ۱۲ ساله با قیمت سود ۸ درصد حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که از عهده بسیاری از اقشار خارج است.

    وام تنها ۲۶ درصد قیمت منزل را پوشش می‌دهد

    روز پنجشنبه ابوالقاسم رحیمی انارکی ـ مدیرعامل بانک مسکن ـ از دو طرح این بانک جهت زیاد کردن توان متقاضیان خبر داد؛ یکی از این پیشنهادات زیاد کردن دامنه دربرگیری تسهیلات از واحدهای با عمر ۱۵ سال به ۲۰ سال و دیگری زیاد کردن رقم تسهیلات اوراق از سقف ۶۰ میلیون به ۸۰ میلیون تومان هست. این دو پیشنهاد هم اکنون به بانک مرکزی ارایه شده است و در حال بررسی است.

    همچنین محمد حسن مرادی ـ مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن ـ در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: به منظور تلاش در جهت حمایت از سمت تقاضای مصرفی مسکن و به منظور کمک به ارتقای قدرت خرید این گروه از متقاضیان، اعم از منزل اولی ها و سایر متقاضیان مصرفی دو پیشنهاد تازه به بانک مرکزی ارائه شده است است که در صورت موافقت سیاست گذار پولی به زودی در نظام تامین مالی مسکن اجرایی خواهد شد.

    در حال حاضر با توجه به میانگین قیمت مسکن، تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی زوجین حدود ۲۶ درصد قیمت یک واحد ۶۰ متری را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پوشش می دهد.&nbs

    وی افزود: نخستین پیشنهاد در قالب پرداخت تسهیلات صندوق بعد انداز مسکن یکم به منزل های با سقف عمر بنای حداکثر ۲۰ سال هست؛ هم اکنون این تسهیلات به واحدهای مسکونی با سقف عمربنای ۱۵ سال تعلق می گیرد؛ بانک مسکن با این پیشنهاد تلاش دارد زمینه های مورد نیاز جهت دسترسی متقاضیان منزل اولی به دامنه گسترده تری از آپارتمان های مسکونی جهت خرید را فراهم کند.

    مرادی همچنین زیاد کردن سقف تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم تسهیلات از ۶۰ به ۸۰ میلیون تومان در پایتخت کشور عزیزمان ایران و زیاد کردن به همین تناسب در سایر شهرها را دومین پیشنهاد بانک مسکن جهت حمایت از متقاضیان مصرفی واحدهای مسکونی اعلام کرد. متقاضیان مصرفی خرید مسکن که منزل اولی نیستند و یا منزل اولی هایی که مایل به انتظار یکساله جهت سپرده گذاری و دریافت تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق بعد انداز مسکن یکم نیستند نیز در شرایط فعلی به علت جهش قیمت مسکن و زیاد کردن فاصله قدرت خرید با قیمت مسکن نیازمند حمایت هستند که در این زمینه به بانک مرکزی پیشنهاد شده است است سقف تسهیلات خرید مسکن با استفاده از اوراق حق تقدم نیز زیاد کردن یابد.

    مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن تصریح کرد: با این پیشنهاد درصدد هستیم رقم تسهیلات خرید مسکن از طریق اوراق را به سطح تسهیلات منزل اولی ها برسانیم. یعنی به همان میزانی که در سه گروه تسهیلات صندوق بعد انداز مسکن یکم پرداخت می شود، در تسهیلات اوراق نیز تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط در شهرهای متفاوت پرداخت شود.

    وام تنها ۲۶ درصد قیمت منزل را پوشش می‌دهد

    مرادی توضیح داد: صندوق بعد انداز مسکن یکم به منظور هدایت منزل اولی ها به رژیم بعد انداز جهت خرید مسکن راه اندازی شد و از وقت تاسیس تاکنون با استقبال قابل قبولی از سوی متقاضیان منزل اولی روبه رو شده است هست؛ ولی در مقطع زمانی حاضر که تاثیر تسهیلات خرید مسکن با استفاده از اوراق حق تقدم به علت رشد شدید قیمت مسکن در پوشش دهی هزینه های مربوط به خرید واحدهای مسکونی کم کردن یافته است مورد نیاز است با زیاد کردن سقف تسهیلات اوراق، نسبت به تطبیق این محصول بانک(تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده) با فضای فعلی بازار مسکن اقدام شود.

    وی با بیان اینکه فعلا برنامه ای جهت زیاد کردن سقف تسهیلات خرید مسکن منزل اولی ها از محل سپرده گذاری در صندوق بعد انداز مسکن یکم وجود ندارد تاکید کرد: قدرت اعتباردهی با اتکا به منابع صندوق بعد انداز مسکن یکم و با توجه به منابع قابل تامین در قالب این صندوق تعیین می شود؛ از این رو و بنا بر شرایط فعلی صندوق بعد انداز مسکن یکم از بابت منابع و مصارف آن، فعلا برنامه ای جهت زیاد کردن سقف این تسهیلات وجود ندارد؛ هر چند زیاد کردن سقف عمربنای واحدهای مسکونی مشمول خرید با وام یکم به ۲۰ سال می تواند کمک موثری به منزل اولی ها جهت دسترسی به تعداد بیشتری از فایل های فروش مسکن و همچنین واحدهای مسکونی با سطح قیمت مناسب تر در بازار معاملات ملک باشد. به این ترتیب بدون ایجاد اختلال در منابع و مصارف صندوق یکم از این طریق نیز محصولات تسهیلاتی بانک با شرایط فعلی بازار مسکن تطبیق داده شده است و به روز رسانی می شود.

    در حال حاضر با توجه به میانگین قیمت مسکن، تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی زوجین حدود ۲۶ درصد قیمت یک واحد ۶۰ متری را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پوشش می دهد.&nbs

    به گزارش ایسنا، هم اکنون سقف تسهیلات خرید مسکن با استفاده از تسهیلات صندوق بعد انداز مسکن یکم جهت متقاضیان انفرادی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ۸۰ میلیون، در مراکز استان ها و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر ۶۰ میلیون و در سایر شهرها(شهرهای کوچک)، ۴۰ میلیون تومان هست؛ مطابق با پیشنهاد جدید، در صورت موافقت سیاست گذار پولی سقف تسهیلات خرید مسکن با استفاده از اوراق حق تقدم جهت متقاضیان انفرادی نیز معادل سقف فعلی تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق بعد انداز مسکن یکم خواهد شد. فعلا سقف تسهیلات خرید مسکن با استفاده از اوراق در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۶۰ میلیون تومان، در مراکز استان ها و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر ۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان هست. تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق بعد انداز مسکن یکم و تسهیلات اوراق با طول دوره بازپرداخت ۱۲ ساله به متقاضیان واجد شرایط ارائه می شود.

    وام تنها ۲۶ درصد قیمت منزل را پوشش می‌دهد

    واژه های کلیدی: ایران | صندوق | میلیون | اندازی | تسهیلات | پیشنهادات | تسهیلات مسکن | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار